Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2012

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΡΙΘΜΩΝ ΜΕ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

Ένα πολύ ωραίο παιχνιδάκι για να εξασκηθούν τα παιδιά στην αναγνώριση αριθμών είναι το παιχνίδι με τους χιονάνθρωπους. Η κατασκευή του είναι πανεύκολη! Εγώ θα σας το δείξω για αριθμούς ως το 5 αλλά γίνεται για όσους αριθμούς θέλουμε.Σχεδιάζουμε λοιπόν 5 κύκλους μεσαίου μεγέθους και ζωγραφίζουμε μάτια, χαμόγελο και μύτη.


Έπειτα κόβουμε άλλους 5 κύκλους στο ίδιο μέγεθος και γράφουμε στον καθένα αριθμούς από το 1 ως το 5 (εγώ ζωγράφισα και τελείες δίπλα για να τις μετράνε και να αναγνωρίζουν πιο εύκολα τον αριθμό).


Κόβουμε και άλλους 5 κύκλους και γράφουμε πάλι τους αριθμούς, έτσι ώστε να έχουμε από 2 ζευγάρια από τον κάθε αριθμό.






Τέλος κόβουμε καπελάκια για τους χιονάνθρωπούς μας σε διάφορα χρώματα. Για το καπέλο δεν υπάρχει πατρόν, απλά σχεδιάστε το όπως μπορείτε, είναι εύκολο.


Κολλάμε το καπέλο στο κεφάλι


και τον έναν κύκλο στο κεφάλι





Τους δίνουμε στα παιδιά και τους ζητάμε να τοποθετούν το υπόλοιπο σώμα στο σωστό χιονάνθρωπο ώστε να ταιριάζουν οι αριθμοί.



 Τα παιδιά θα απασχολούνται με τα χιονανθρωπάκια για ώρα!

17 σχόλια:

  1. Μάρω μου πολύ χαριτωμένα τα χιονανθρωπάκια σου!!!!.Αν μου επιτρέπεις, έχω ένα μικρό προβληματισμό....Όταν έρχονται πολύ κοντά οι κύκλοι του σώματος...τα παιδιά δεν αρχίζουν να σου μετράνε αυτομάτως , συνολικά τις βούλες του κάθε χιονάνθρωπου..δλδ...5+5=10;;;;
    Εσύ ξέρεις βέβαια ,που τό χεις δουλέψει.....Εμένα μου άρεσε λοιπόν και σαν παιχνίδι προσθαφαιρέσεων ή συγκρίσεων.Πολύ ωραίο εργαλείο οι χιονάνθρωποι!!!!!.Ευχαριστούμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτσίνα μου χαίρομαι που σου άρεσαν! Δεν το σκέφτηκα καθόλου αυτό που λες, γιατί το δούλεψα με παιδιά μικρών προνηπίων που φέτος μαθαίνουν αριθμούς οπότε δεν είχαμε τέτοιο πρόβλημα. Ίσως με τα μεγαλύτερα να ταιριάζει καλύτερα σαν προσθαφαίρεση. Δοκιμασέ το και πες μου τα αποτελέσματά σου!

      Διαγραφή
  2. Φιλάκια!!
    Έχω κάνει και εγώ χιονάνθρωπους ,δεν ξέρω αν τους θυμάσαι στο μπλογκ μου;;;Τα παιδιά τους λατρεύουν...νομίζουν πως οι χιονάνθρωποι έχουν στ αλήθεια ψυχή......!!!Φαντάζομαι πως τα μικράκια σου θα το νιώθουν πιο έντονα αυτό...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εννοείται ότι τους θυμαμαι, τους έχω φτιάξει κι εγώ και τα παιδιά τους λατρεύουν! Γενικά υπάρχει κάτι στον χιονάνθρωπο που ενθουσιάζει τα παιδιά και, είναι σαν κάτι μαγικό γι'αυτά!

      Διαγραφή
  3. Μάρω εμείς κάναμε με τα παιδιά, τους χιονάνθρωπους της PITSINAS και τους άρεσαν πάρα πολύ. Και τα δικά σου, φαίνονται καταπληκτικά Θα τα κάνουμε οπωσδήποτε. Μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε, για πάρα πολλές δραστηριότητες.Ευχαριστούμε για όλες τις πολύ ωραίες ιδέες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Θα μπω να δω και τα δικά σου blog!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία η ιδέα σου με τα χιονανθρωπάκια!Θα το κάνω με την μικρή μου σίγουρα.
    Να σε ρωτήσω στα προνήπια μέχρι ποιον αριθμό μαθαίνετε να μετράτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Σου έστειλα e-mail καταλάθος! Στα μικρά προνήπια μαθαίνουμε ως το 5. Αλλά μερικά ξέρουν να μετράνε και παραπάνω, εξαρτάται τι και από το σπίτι. Αν η τάξη τραβάει πάμε και λίγο παραπάνω ίσως. Στα προνήπια μαθαίνουμε ως το 10 και παραπάνω αν τραβάει η τάξη και τα παιδάκια μπορούν. Εγω το προσπαθώ πάντως με ευχάριστο τρόπο, όχι σε στυλ μαθήματος. Η μικρή σου πόσο είναι?

      Διαγραφή
  5. καταπληκτικοι χιονανθρωποι και τι ευκολα μαθηματικα μαζι τους...ακουραστα...πολυ καλο...μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά ακούραστη η εξάσκηση με τα χιονανθρωπάκια! Τα παιδιά θα το χαρούν πολύ! Προσωπικά τρελαίνομαι για κάτι τέτοιες δραστηριότητες πιο πολύ κι από τα παιδιά!!!

      Διαγραφή
  6. Στο liberoclub.gr θα βρείτε υποστήριξη και συμβουλές για όλες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέοι γονείς.
    Επικοινωνήστε με άλλες μαμάδες και μπαμπάδες που διανύουν το ίδιο στάδιο με εσάς στο Φόρουμ, διαβάστε χρήσιμα άρθρα σχετικά με : βρεφική πάνα, μωρουδιακές πάνες, παιδική πάνα ή γράψτε τη δική σας ιστορία για να ανταλλάξετε συμβουλές και εμπειρίες.

    Ενημερωθείτε για τη φροντίδα μωρού από τους καλύτερους ειδικούς - τους άλλους γονείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Love this activity too! Also featuring tomorrow on the Sunday Showcase! Thanks for sharing this week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I love this idea! I've featured this on the Sunday Showcase http://www.herecomethegirlsblog.com/2013/01/12/sunday-showcase-maths-activities.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα πιγκουινάκια,ωραία εξάσκηση για τους αριθμούς αλλά και διακόσμησης- πίνακα αναφοράς.Για να μην υπάρχει πρόβλημα πρόσθεσης , όπως διάβασα σε ένα σχόλιο εγώ σκοπεύω να το κάνω έχοντας σε ένα κύκλο τις βουλίτσες και στον άλλο μόνο τον αριθμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρομαι που σου άρεσαν Βίκυ! Να το κάνεις έτσι όπως λες μια χαρά θα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή