Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Δύο πολύ ωραίες κατασκευές για του Αγίου Βαλεντίνου είναι τα δέντρα της αγάπης! Διαλέξτε ποιο σας αρέσει και φτιάξτε το με τα παιδάκια σας!
Αρχικά ζωγραφίζουμε με δαχτυλομπογιά την παλάμη των παιδιών και λίγο παραπάνω σε καφέ χρώμα και κάνουν το αποτύπωμα σε χαρτί. Αυτός είναι ο κορμός και για τα δύο δέντρα.

 Μετά στο πρώτο βουτάνε τα δάχτυλά τους σε κόκκινη δαχτυλομπογιά και κάνουν καρδιές για φύλλα.


Στο δεύτερο οι καρδιές γίνονται βουτώντας σε κόκκινη δαχτυλομπογιά ένα ρολό χαρτιού που του έχουμε δώσει το σχήμα καρδιάς όπως στις παρακάτω εικόνες:



Να το δεύτερο δεντράκι μας!

Ποιο σας αρέσει περισσότερο;

2 σχόλια:

  1. Μου άρεσε η ιδέα του ζουληγμένου ρολού από την στιγμή που το πρωτοείδα σε στεφανάκι.Η κρίση μας κάνει πιο δημιουργικούς......Μου αρέσει η σύγχρονη μορφή του μπλογκ σου.Θα χρειαστώ τη βοήθεια σου αν γίνεται μέσω μέιλ ....Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πίτσίνα μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Κι εμενα μου άρεσε πολύ η ιδέα με το ρολό. Εννοείται πως η κρίση μας έκανε πιο δημιουργικές και είμαστε ακόμα στην αρχή! Ό,τι θέλεις θα χαρώ να σε βοηθήσω. Νομίζω ότι από το σχόλιο σου σου έστειλα mail αλλά επειδή δεν τα ξέρω καλά ακόμη πές μου αν το πήρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή