Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ!

Μερικές ιδέες για κάρτες για τον παππού και την γιαγιά που γιορτάζουν την Δευτέρα!


Είναι από τις πιο καλοφτιαγμένες κάρτες που έχω δει και πολύ ωραία ιδέα αν από μέσα γράψουν παιδιά μια ευχή!


 Είναι ωραία και για μαμάδες και για αδέρφια να την φτιάξουν όλα μαζί αλλά μπορεί να γίνει και με ένα παιδί επίσης.  Σας μεταφράζω και το ποίημα που γράφει γιατί μου αρέσει πάρα πολύ και αξίζει να το βάλετε στην κάρτα σας!

"Αυτό είναι το χέρι μου
και θα κάνει 1.000 τρυφερές πράξεις αγάπης για σένα.
Και όταν ψηλώσω θα θυμάσαι
την εποχή που το το χέρι μου
ήταν τόσο μικρό!"

 Χρόνια πολλά στους παππούδες και τις γιαγιάδες όλων μας!


10 σχόλια:

  1. Ευχαριστουμε που μας ενημερωσες.Δεν το θυμομουν.Θα πραξουμε αναλογως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανυπομονώ να δω τα ωραία που θα κάνετε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ομορφες καρτούλες!!!!!
    Μάρω.....τελικά μόνο απο το opera μπορω να μπω στο blog σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΩ . ΔΩΣΕ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κική μου χαίρομαι να σας δίνω ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό αλλά αφού μπορείς και μπαίνεις καλό είναι! Έχω αντιμετωπίσει κι εγώ κάτι τέτοια κουλά προβλήματα, μια φίλη δεν μπορούσε να σχολιάσει κλπ. Χαίρομαι που τα κατάφερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I like it! Husbands mom does something similar to your second photo! Thx for sharing :) I think she'll like this!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I'm glad you liked it! Thanks so much for stopping by and I hope you'll visit again soon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Lovely ideas for cards. Thank you for sharing at the Sunday Showcase! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Thanks for stopping by! I'm glad you liked it! Have a nice weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή