Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΒΡΟΧΕΡΟ ΚΑΙΡΟ!

Μιας και τις τελευταίες μέρες βρέχει τι καλύτερο από το να κάνουμε μερικές κατασκευές για την βροχή!

Ορίστε οι προτάσεις μου!




Μια υπέροχη κατασκευή και πολύ εύκολη να γίνει! Το αποτέλεσμα είναι τέλειο!


  • Βροχή ανακυκλώσιμη με σταγόνες από εφημερίδα από 5 Ericksons play



Κόβουμε λευκό κανσόν σε σχήμα ομπρέλας και τα παιδιά το βάφουν σε ότι χρώμα θέλουν. Το κολλάνε σε ένα κομμάτι γαλάζιο κανσόν μαζί με σύρμα πίπας. Στην συνέχεια τα παιδιά κόβουν σταγόνες από εφημερίδα και τις κολλάνε!


  • Μουντζουρωμένη βροχή από Red Ted Art



Τα παιδιά κόβουν ομπρέλες από κανσόν σε ότι χρώμα θέλουν και το κολλάνε σε ένα κομμάτι λευκό κανσόν μαζί με σύρμα πίπας. Στην συνέχεια κάνουν σταγόνες βροχής με τα δάχτυλά τους και μουντζουρώνουν αν θέλουν! Το αποτέλεσμα είναι φοβερό!


  • Παίζοντας με σύννεφα!




Και δύο δικές μου κατασκευές με σύννεφα και βροχή που μπορείτε να τις δείτε εδώ .


Καλή διασκέδαση!


36 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαρια μου! Φιλια και καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  2. ιδανικές κατασκευές και επίκαιρες Μάρω,μια και μόνο βρέχειιιιιιιιιι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο σκεφτηκα κι εγω Κατερινα! Μονο βροχη, βροχη, βροχη! Οποτε θα κανουμε κατασκευες για την βροχη!

      Διαγραφή
  3. What an awesome collection of rain crafts! I think I re-pinned every project from this post on Pinterest. Can't wait to try them. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much Rachel! I'm glad you liked them and pinned them! If you do any of the crafts I would love to see them!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες κατασκευές Μάρω μου !
    Και μόλις αρχίσαμε να μιλάμε για τον καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ Ιωάννα μου! Άντε να κάνετε καμμιά να την δώ! Φιλία!

      Διαγραφή
  5. Ωραίες κατασκευές ... Διαλεγω τα κουμπιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Έτσι Ειρήνη μου! Μουλιάσαμε! Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Μάρω τέλειο το blog σου με υπέροχες κατασκευές.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I love this!!! I just pinned on my pinterest and will make sure to do this once we have our weather unit. Thank you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks for pinning & commenting! I would love to see what you will do! Have a nice week Jae!

      Διαγραφή
  9. Cute activity with the kiddies. Thank you for sharing.

    We may have met by chance...but we become friends by choice.
    http://simpleesue.com/grammas-natural-home-remedies-for-flu-flu-smoothies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι να πω και για τη σημερινή βροχή στην Αθήνα!!! πολύ ωραία ποου τα μαζεύεις πάντα όλα! πάντα καλή δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επεσα μεσαμε τις κατασκευες Μαρια! Τι να πω...σε ευχαριστω πολυ χαιρομαι που σου αρεσαν!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίες δραστηριότητες...σίγουρα θα τις ακολουθήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν Νατάσσα! Καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα και από εμένα είμαι νέα στην παρέα και με λένε Δώρα, οι παραπάνω κατασκευές είναι ότι πρέπει για να απασχολήσω τις μικρές μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Δώρα! Χαίρομαι που σουάρεσαν οι κατασκευές και πήρες ιδέες! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Μου αρεσαν πολυ τα κουμπακια!Βροχερη βδομαδα η προηγουμενη και αυτες οι κατασκευουλες ειναι ιδανικες για τα παιδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ κι έπεσα πολύ μέσα με τέτοιον καιρό που κάνει τόσες μέρες!

      Διαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφες οι ιδέες που προτείνεις! Η βροχή με τα κουμπάκια είναι πολύ εντυπωσιακή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιδέες! Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Great crafts ideas for a raining day! Just might do one today! Thanks for sharing this with us at Eco-Kids Tuesday! Hope to see you again today! http://likemamalikedaughter.blogspot.com/2013/02/bunnys-bento-box-eco-kids-tuesday.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ...και εκεί που ψάχνω τι να κάνω σήμερα που βρέχει με τον γιο μου πέφτω, που αλλού πάνω σου ξανά!

    :)

    Πολύ όμορφα όλα, έβαλα την "ανακυκλώσιμη" κατασκευή και σε δικό μου post με θέμα το σύννεφο.

    http://elenatz.com/index.php/kataskeues-me-thema-to-sinnefo/


    Keep inspiring us!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Ελενα δεν ξερεις ποσο χαιρομαι που βρηκες ιδεες για να κανεις! Αυτος ειναι κι ο λογος που ξεκινησε το μπλογκ! Θα περασω να δω την δικη σου αναρτηση τωρα! Πολλα φιλια!

      Διαγραφή