backround

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Πασχαλινοί λαγοί από φίλτρα καφε

Φτιάξαμε χθες τους πασχαλινούς λαγούς μας, χρησιμοποιώντας φίλτρα καφέ!

Καταρχήν να σας δώσω τα πατρόν.





Εμείς ξεκινήσαμε δίνοντας στα παιδιά να κόψουν τα πόδια και τα χέρια του λαγού,




Εμείς κόψαμε το κεφάλι και τους το δώσαμε να κάνουν τις λεπτομέρειες!
Έφτιαξαν μύτη, μάτια και αυτιά!







Τους σχεδιάσαμε εμείς το χαμόγελο και το άσπρο του ματιού,



και στην συνέχεια έκαναν δαχτυλοτυπώματα στο φίλτρο καφέ με ό,τι χρώμα ήθελαν!









Κολλήσαμε τα κομμάτια στο φίλτρο καφέ,




και έτοιμοι οι λαγοί μας!








27 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν! Είναι πολύ εντυπωσιακοί Κατερίνα μου και όχι φοβερά δύσκολοι!

      Διαγραφή
  2. οντως ειναι πολυ ομορφοι μαρω!!!!μπραβο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάθε φορά που μπαίνω νομίζω ότι μπορώ να σου γράφω το ίδιο και το ίδιο σχόλιο σε κάθε ανάρτηση!
    Είναι τέλειο, μου αρέσει πολύ και σίγουρα θα το κάνω με την Δώρα!
    Καμία πρωτοτυπία!
    Αλλά δεν φταίω εγώ! Εσύ φταίας [θα βρείς και τον μπελά σου κι απο πάνω!] γιατί κάνεις φανταστική δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα!!! Μάρθα μου αυτός ήταν ο στόχος μου, όπως σου είπα! Να παίρνουν όλοι ιδέες και να κάνουν!
      Εγώ πάντως κάθε φορά που μου το λες χαίρομαι!!!! Φιλιά κ καλές κατασκευές με την μικρή σου!

      Διαγραφή
  4. Αυτοί οι λαγοί είναι σκέτη γλύκα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πολύ όμορφοι Μάρω!!!!!!!!!!!! Τέλεια στολίσανε την τάξη σας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίοι οι λαγουδίνοι Μάρω μου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ ΤΗΝ ΚΛΕΒΩ !!!!!!!!!!!ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΣ ΣΟΥ ΠΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΑΞΗ !!!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΑΡΩ !ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου για τα καλά σου λόγια!!! Βεβαίως δεν τα κάνω μόνο, ούτε τα διαλέγω όλα εγώ αλλά και πάλι πολύ χαίρομαι!!!

      Διαγραφή
  8. ΜΑΡΩ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ΟΙ ΛΑΓΟΙ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΩ ΩΣ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους φτιάξετε σαν ανοιξιάτικη κατασκευή Κλεοπάτρα μου είναι τέλειοι!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  9. Αν τα φίλτρα ήταν λίγο μεγαλύτερα γίνονταν και καπέλα...άνετα! Μ' αρέσουν οι φάτσες τους πολύ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά βρε Μυρτώ τι ιδέα πέταξες πάλι!!!! Πολύ μου άρεσε!!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ;;;; ΛΑΓΟΥΣ ΜΕ ΦΙΛΤΡΑ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!!!!!! ΧΑΧΧΑΧΑ ΤΕΛΕΙΟΙ!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους κάνεις Αριάδνη μου! Είναι πολύ όμορφη κατασκευή και θα αρέσει πολύ στα παιδιά!! Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  11. Beautiful! So creative!
    I am a preschool teacher.
    my blog : http://birdunyazeynep.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.