backround

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Πασχαλινά κοτοπουλάκια - μπαλόνια!

Και μια ακόμη πασχαλινή κατασκευή μας με κοτοπουλάκια!
Παρδαλά και άκρως πολύχρωμα κοτοπουλάκια από μπαλόνια!

Τα παιδιά έκοψαν κύκλους από κανσόν σε διάφορα χρώματα.




Και εμείς κόψαμε τα πόδια, το λειρί, τα χέρια και την μύτη. Ορίστε τα πατρόν.



Τους φουσκώσαμε μπαλόνια και βάλαμε κόλλα για να κολλήσει το κάθε παιδί τα κυκλάκια του (δεν έχω φωτό διότι δεν γινόταν να προλάβουμε αλλιώς!) και μετά κολλήσαμε τα υπόλοιπα εμείς!

Ορίστε τα κοτοπουλάκια μας λοιπόν!












30 σχόλια:

  1. τα μπαλονοκοτοπουλάκια σας είναι το κάτι άλλο...φοβεράαααααααααααααά
    ΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάρω δεν παίζεσαι !!!!!! Μπράβο σας !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα μπαλονοκοτοπουλάκια!!!!! Μπράβο σας!!
    Μάρω είσαι πρώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΜΑΡΩ ΜΟΥ!!!!!ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απλά τέλεια!!! Πολύ όμορφη γιρλάντα από κοτοπουλάκια!!! Μπράβο Μάρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια ιδέα!! Θα την εφαρμόσω αύριο κιόλας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ? ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ 18 ΜΗΝΩΝ ΓΙΟ ΜΟΥ.. ΚΑΙ ΤΣΙΡΙΞΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που το ακούω Σοφία μου!! Να κάνετε κι εσείς ένα μπαλονοκοτοπουλάκι θα το χαρεί πολύ!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια Μάρω θα το δοκιμάσω με τις μικρές μου!! Σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπεροχα τα μπαλονια...κρατω την ιδεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πανέμορφα! Τόσο χαρούμενα και ξεχωριστά!!! Σήμερα κιόλα θα φτιάξω τα δικά μας κοτοπουλάκια. Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πραγματικά τόσο όμορφη και απλή κατασκευή τα παιδιά θα τρελαθούν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.