backround

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Κταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω τις δύο φίλες που μου έδωσαν βραβείο!


Είναι η Άννα από το πολύ όμορφο μπλογκ Νηπιαγωγείο και η Έλενα από το υπέροχο elenatz.com που ανακάλυψα χάρη στο βραβείο που μου έδωσε και πολύ χάρηκα!

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ και εσένα Έλενα για την περιγραφή που μου έκανες και που με συμπεριέλαβες σε μια λίστα πολύ αξιόλογων ιστολογίων κάποια από τα οποία δεν τα ήξερα και μου άρεσαν πολύ!

Οι όροι για το συγκεκριμένο βραβείο είναι οι εξής:
  • Να δημιουργήσετε link για το Blog που παραλάβατε το βραβείο!
  • Να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.
  • Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200 followers.
Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο.

Ξεκινάω λοιπόν να δώσω το βραβείο.
Επειδή έχω κάποιες μέρες να μπω στα αγαπημένα μου μπλογκ λόγω έλλειψης χρόνου δεν ξέρω αν πήρατε κι άλλο βραβείο αλλά και να πήρατε εγώ σας το δίνω κι από μένα!


Κορίτσια το βραβείο αυτό είναι για τις υπέροχες αναρτήσεις σας που πάντα χαίρομαι να διαβάζω και για την έμπνευση που μου δίνετε!
  • Στην αγαπημένη μου Μυρτώ από τα Προσχολικά  γιατί από τότε που άρχισα να την ακολουθώ εώς και σήμερα καταφέρνει να με εκπλήσσει με τον τρόπο που σκέφτεται και με τα όσα διαλέγει να ασχοληθεί με τους μαθητές της! 
  • Στην Κική από το Χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο γιατί στην από το φθινόπωρο είχαμε φτιάξει μια ωραία φιλία μέσα από τα μπλογκ και η δουλειά της είναι εκπληκτική!
  • Στην Κατερίνα από το Παιχνιδοκαμώματα στου νηπιαγωγείου τα δρώμενα , ένα νέο μπλογκ που αγάπησα από την αρχή χάρη στην Κατερίνα με όλα τα ωραία που κάνει στην τάξη της!
  • Στην Μαρία από το Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο που είναι μια δασκάλα-καλλιτέχνης και την ευχαριστώ για μια ακόμη φορά για όλα όσα μοιράζεται μαζί μας!
  • Στην Ειρήνη από το Ειρηνούλα , ένα από τα πρώτα μπλογκ που παρακολουθούσα πριν ακόμα φτιάξω το δικό μου και έχω πάρει πάρα πολλές ιδέες από τα τις ωραίες δραστηριότητες της Ειρήνης!


Πάμε τώρα στις κατασκευές!

  • Μετράμε τα μπαλόνια του κλόουν από το 1 εώς το 10!















  • Το στοιχειωμένο σπίτι - Παιχνίδια με τα φαντάσματα!

Κόβετε τα φαντάσματα και τα βάζετε στα παράθυρα, στην σκεπή του σπιτιού ή οπουδήποτε και τα παιδιά τα μετράνε ή αφήνετε τα παιδιά να βάζουν και κάθε φορά να προσθέτουν ή να αφαιρούν.
Μπορείτε επίσης να παίξετε παιχνίδια θέσεων στον χώρο (το φάντασμα είναι πάνω από το σπίτι κλπ).






  • Παιχνίδι μέμορι ή ντόμινο με αποκριάτικες στολές!














  • Παιχνίδια περιγραφής με μάγισσες!

Εκτυπώνετε τις μάγισσες πολλές φορές για να έχουν όλα τα παιδιά από δύο ή τρεις διαφορετικές μάγισσες (και όχι όλα τα παιδιά τις ίδιες).

Εσείς κρατάτε όλες τις μάγισσες και ξεκινάτε διαλέγοντας μία μάγισσα και την περιγράφετε όσο πιο λεπτομερώς μπορείτε στα παιδιά λέγοντας: "Έχω την μάγισσα με το μοβ καπέλο, το ροζ φόρεμα και την σκούπα."
Τα παιδιά κοιτάζουν τις κάρτες τους και όσα έχουν την ίδια την δείχνουν και την αφήνουν στο πάτωμα μπροστά τους. Συνεχίζετε με την επόμενη κάρτα και σιγά σιγά όσο τα παιδιά συνηθίζουν μπορείτε να βάζετε ένα από αυτά κάθε φορά να περιγράφει την κάρτα του.
Είναι ένα υπέροχο παιχνίδι για τα την εξάσκηση του προφορικού λόγου.









Και μερικά ομαδικά παιχνίδια που μπορείτε να παίξετε στην τάξη! 

  • Μουσικά καπέλα
Παίζεται σαν τις μουσικές καρέκλες μόνο που αντί για καρέκλες τα παιδιά φοράνε αποκριάτικα καπέλα! 

  • Μουσικά στεφάνια σε παραλλαγή: Μουσικές περούκες ή καπέλα
Τα μουσικά στεφάνια είναι μια παραλλαγή από τις μουσικές καρέκλες που τα παιδιά τρέχουν γύρω τους και μόλις σταματήσει η μουσική φωνάζω ένα χρώμα και τα παιδιά πρέπει να πατήσουν με το ένα τους πόδι μέσα στο στεφάνι του χρώματος που φώναξα. Ο τελευταίος βγαίνει από το παιχνίδι.
Είναι ένα πολύ ωραίο παιχνίδι αναγνώρισης χρωμάτων και γρήγορης σκέψης και αντίδρασης.

Εδώ η παραλλαγή είναι να αναγνωρίζουν το χρώμα της περούκας η του καπέλου και να το ακουμπάνε με το ένα τους χέρι.

  • Παντομίμα καρναβαλιού 
Εδώ έχω δύο προτάσεις. 
Πρώτον ή παίζουμε τον κλασσικό καθρέφτη που το παιδί μιμείται κάτι χωρίς να μιλάει και όλοι κάνουν τι ίδιο.
Δεύτερον τα κάθε παιδί σηκώνεται και μιμείται κάτι χωρίς να μιλάει και οι υπόλοιποι μαντεύουν τι κάνει.

Η παραλλαγή μας είναι να προσπαθούν να μιμηθούν κινήσεις και συμπεριφορές που θα δείχνουν την στολή που υποτίθεται ότι φοράνε!
  • Μπορείτε να δείτε τις περσινές προτάσεις για παιχνίδια ΕΔΩ . 
Καλή διασκέδαση! 


44 σχόλια:

  1. Καταπληκτική ανάρτηση Μάρω. Υπερπλήρης και με πολύ πρωτότυπες προτάσεις. Φιλικά. Τάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Τάνια μου! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΩ ΜΟΥ! ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΟΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ!
    ΧΑΡΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ(ΘΑ ΧΡΩΣΤΑΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ) ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΤΗΡΙΞΗ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΖΕΙ... ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ!!! ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΑΦΕΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΕΙΛΑ ΔΕΙΛΑ! ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ=ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΟΛΙΟ! ΚΑΛΟ ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το μεγάλο σου σχόλιο!!! Και για μένα τέτοια σχόλια είναι η καλύτερη στήριξη! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα και από εμένα...
    Καλά έκανες και είπες όσα είπες, αλλά https://www.youtube.com/watch?v=yv-Fk1PwVeU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου τέλειο αυτό που μου έστειλες! Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΜΑΡΩ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ . ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΟΥ ΑΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ Η ΕΥΓΕΝΙΑ ΘΕΩΡΕΊΤΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΓΑΘΟ.
    ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ( ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΣΔΕΙ ΠΕΡΣΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ , ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΕΙΧΑΝ ΦΟΒΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ )
    ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ , ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ<< ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ >> ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα συνεχίσω να σε στηρίζω Κική μου! Σε όποιον αρέσουμε ακριβώς! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. η σημερινή σου ανάρτηση, "σούπερ-ντούπερ" όπως λένε και τα μικρούλια μου!!!!
    το αγαπημένο τραγούδι....αγαπημένο !!!
    σίγουρα δεν είναι διασκεδαστικό να φτιάχνεις αποκριάτικες κατασκευές μόνος σου.....αλλά εχω λύση......δεν έρχεσαι καμιά βολτίτσα από το νηπ/γείο μας, να βάλεις ένα χεράκι!!!
    Μάρω μου με συγκίνησες με το βραβειάκι, μεγάλη μου τιμή και χαρά !!!!!
    οπως ανέφερες, το μπλοκάκι μου, νέο.... χαίρει όμως εκτίμησης - αποδοχής - στήριξης και φιλίας, από αξιόλογες συναδέλφους και μπλοκοφιλαράκια.
    σε ευχαριστώωωωωωωωωωωωωω - σας ευχαριστώ !!!
    ήδη έκανα ανάρτηση με το ίδιο βραβείο, που μου έστειλαν οι χαρούμενες φατσούλες ......και με κάναν πολύ χαρούμενη φατσούλα !!!!!
    έλα να με γνωρίσεις, από κοντά.......αποκαλύπτομαι....χαχαχα!!!
    παίρνω το βραβειάκι και το ταξιδεύω ...... στα παιχνιδοκαμώματα.........ευχαριστωωωωωωωώ και πάλι !!!
    ok. ..... αρκετά έγραψα .....ανταγωνίζομαι την φίλη Μαρία από το Πυθαγώρειο.....χαχαχαχαχα!!!!
    φιλιά σε σένα και την Μαρία !!!
    χαμογέλα :) ήρθε η άνοιξη !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου να σου πω μήπως να πάρω όλες εσάς τις φίλες μου και να σας επισκέπτομαι να κάνουμε κατασκευές παρέα;;;;
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση και αμέσως χαμογέλασα! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. ΜΑΡΩ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!! ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗ ΦΑΣΗ ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΤΗ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΞΕΝΟ!!! ΕΓΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΗ ΔΕΧΤΗΚΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ!!! ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΡΑΚΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΤΕΥΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΑΝΤΑ!!! Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕΤΑ!!!! ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ......... ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ Ν' ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! ΣΟΦΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία από την ταραχή που ένιωσα εγώ που όπως είπες μου μίλησε έτσι ένασ ξένος δεν μπορώ καν να φανταστώ πως μπορεί να ένιωσες εσύ με την συνάδελφό σου.
      Λυπάμαι που πέρασες αλλά κι εγώ πιστεύω ότι όλα εδώ πκληρώνονται και θα έρθει η στιγμή που η συνάδελφός σου θα καταλάβει το λάθος της.

      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιδέες μου και όπως μου λένε και όλες οι φίλες παραπάνω χαμογέλα και προχώρα παρακάτω! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Μαρούλι μου σ' ευχαριστώ κοπέλαμ για το βραβείο και για τις ωραίες κουβέντες. Όσο για την αγένεια...παιδιά ακούστε...το διαδίκτυο έχει ένα πράγμα που το κάνει μοναδικό. Την ελευθερία λόγου! Σε αυτήν δεν χωράει ευγένεια και μη. Το διαδίκτυο δεν είναι η πραγματική ζωή με τις συμβάσεις και τα "πρέπει". Άρα όποιος και να σου επιτεθεί εδώ μέσα λίγη σημασία έχει. Έσυ, ωστόσο έχεις κάθε δικαίωμα να λές τη γνώμη σου ελεύθερα και να απαντάς. Εαν δεν αρέσει στον ιδιοκτήτη του blog έχει τη δυνατότητα:
    1) να σε βρίσει
    2) να σε "αποκλήσει"
    3) να κάνει το blog prive
    Το διαδίκτυο δεν είναι σαλόνι κυριών παιδιά. Παίρνουμε τα καλά του και τα κακά τα πετάμε;) Μην χολοσκάς, δεν έχει νόημα. Σε φιλωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μυρτώ μου φιλιά πολλά και καλό Σαβ/κο!

      Διαγραφή
  8. ΜΑΡΩ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΟΥ...ΜΗ ΧΟΛΟΣΚΑΣ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ..ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΕΒΕΙΑ ΤΟΥΣ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΛΛΑ. ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΞΤΡΑ ΛΑΡΤΖ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.....ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟΟΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΜΑΓΙΣΣΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΗΔΗ ΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙΣ...ΕΚΤΙΜΩ ΠΟΛΥ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΗ ΑΞΙΑ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΣΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ....ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου καταρχήν ευχαριστώ πολύ που διάβασες την ανάρτηση μου όλη και χαρά στην υπομονή σου γιατί ήταν οντως μεγάλη!!!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ξέρεις πόσο τα εκτιμώ!

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι μαγισσούλες! Ελπίζω να αρέσουν και στα παιδιά! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι προτάσεις των παιχνιδιών, Μάρω!! Διάβαζα και θαύμαζα!! χιχι!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!! Και όσο για το άλλο θέμα, μην στενοχωριέσαι! Δεν αξίζει :)
    Να έχεις ένα όμορφο σ/κο και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ παρα πολυ!!! Χαιρομαι που σου αρεσαν! Καλο μηνα και φιλια!!

      Διαγραφή
  10. ΜΑΡΩ ΜΟΥ, ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΛΟΓΩ ΓΡΙΠΠΗΣ.
    ΕΓΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΚΤΙΜΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΕΣ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ.
    ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΚΑΝΟΝΙΚΟ DELETE ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑΚΙΑ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Ιωαννα μου για τα καλα σου λογια! Κι εγω ετσι εκανα delete κανονικο! Τα φαντασματακια ειναι.κι εμενα τα αγαπημενα μου! Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  11. Μάρω μετά από πολύ καιρό κατάφερα να μπω στο bloggaki σου.Πολυ ωραίες οι αποκριάτικες προτάσεις σου.Οσο για τις προηγούμενες αναρτήσεις σου θα τις δω όλες σιγσ σιγα!φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου πολυ χαιρομαι που σε ξαναβρισκω! Χαιρομαι που σου αρεσαν! Φιλια!

      Διαγραφή
  12. Μην αφήνεις Μάρω τίποτε να σε στενοχωρεί , συνέχισε να προσφέρεις με την ίδια διάθεση που είχες πάντα, γιατί υπάρχουν πολλοί που εκτιμούν αυτά που κάνεις...όσο για το θέμα της δουλειάς μην χάνεις την ελπίδα σου πάντα υπάρχει φως μετά το σκοτάδι...φιλιά Λία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλα Λια μου με τα ενθαρρυντικα σου λογια! Ελπιζω να βγεις αληθινη! Φιλια!

      Διαγραφή
  13. Μάρω τι να πρωτοπώ!! μόνο που είσαι δημιουργική και μας δίνεις απλόχερα τις ιδέες σου σε κάνει μια εξαιρετική συνάδελφο! τα ιστολόγια υπάρχουν για να τα λέμε, να ανταλλάσσουμε απόψεις, να λέμε τη γνώμη μας για να γινόμαστε καλύτεροι και αυτή είναι πιστεύω η ομορφιά αυτής της δυνατότητας να γινόμαστε μέσω της δουλειά μας μια μεγάλη κοινότητακαι γιατί όχι να επισημαίνουμε κάτι που διαφωνούμε και γιατί όχι να επαινούμε αυτό που μας εντυπωσίασε!!! καλή σου εβδομάδα και καλή δύναμη σε όλα Μάρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Μαρία μου για τα καλα σου λόγια! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι να διαβάζω τέτοια ωραία σχόλια! Μου δίνουν δύναμη να συνεχίζω και όρεξη για δημιουργία! Καλή σου εβδομάδα φιλια

      Διαγραφή
  14. Καλή εβδομάδα Μάρω και μην στεναχωριέσαι! Μια μικρογραφία της ζωής είναι κι ο εικονικός αυτός κόσμος μας... οπότε επιλέγουμε εμείς τους ανθρώπους που κρατάμε κοντά μας, για να είμαστε καλά!

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένη Μάρω μου...δε θα πω τίποτε πέρα από το ότι έχεις βραβειάκι και από το fun-tastic...σου αφιερώνω το νούμερο 8 μου! Μοιάζουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρω μου καλως σε βρισκω! Το blog σου το επισκεπτομαι συχνα και το βρισκω εξαιρετικο και σενα υπεροχο ανθρωπο που μοιραζεσαι μαζι μας ολες αυτες τις εξαιρετικες ιδεες! Πολλες εχω δανειστει ηδη για το νηπιαγωγειο μου και σκοπευω, με την αδεια σου, δανειστω και τις αποκριατικες που τις βρισκω πολυ εξυπνες! θα χαρω να τα λεμε!Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρετή μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου αρέσει το μπλογκ και βρίσκεις ιδέες για την τάξη σου! Αυτός είναι και ο σκοπός του μπλογκ! Να δανειστείς ότι θέλεις και σου αρέσει! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. What wonderful activity sheets! I love the clown chasing the balloons.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ! ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ Π΄ΡΑΓΜΑΤ ανεβασεσ; ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί βρε Αριάδνη μου αποσύρθηκες; Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και σε περιμένω να επανέλθεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. The cranival activities are great! Thanks for sharing with us! Hope you stop by again today at Eco-Kids Tuesday! http://likemamalikedaughter.blogspot.com/2013/03/nifty-thrifting-at-eco-kids-tuesday.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.