backround

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΚΛΟΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΥΤΑΛΑ!

Η παρακάτω κατασκευή είναι, εκτός από πανεύκολη, από τις πιο αγαπημένες μου!
Χρειαζόμαστε ξύλινες κουτάλες ή σπατουλες μία για κάθε παιδί (μπορούμε να ζητήσουμε να φέρει ο καθένας μία από το σπίτι) και τα παρακάτω πατρόν.

καπέλο

μαλλιά επί 2

μάτια

χαμόγελο

παπιγιόν

Κόβουμε αρχικά όλα τα κομμάτια του πατρόν σε κάνσόν χαρτί. Το παπιγιόν και το καπέλο σε λευκό, το στόμα σε κόκκινο, τα μαλλιά σε κίτρινο και τα μάτια σε λευκό.




Δίνουμε το καπέλο και το παπιγιόν στα παιδια. Τα παιδιά βουτώντας το χέρι τους σε δαχτυλομπογιές διαφόρων χρωμάτων κάνουν βούλες. Τα αφήνουμε να στεγνώσουν και το αποτέλεσμα είναι έτσι:


Μετά κολλάμε τα κομμάτια στην κουτάλα μας, κολλάμε ένα μεγάλο πομ πομ για μύτη και άλλο ένα στο παπιγιόν, τα αφήνουμε να στεγνώσουν και έτοιμοι οι υπέροχοι κλόουν μας!





3 σχόλια:

  1. Mάρω, σήμερα σε γνώρισα και γράφτηκα στους αναγνώστες. Μπαίνω στον πειρασμό να αναφερθώ στην ανάρτησή σου αυτή και στο δικό μου ιστολόγιο (ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ http://mazi-xeri-xeri.blogspot.com) Μου αρέσει η ιδέα σου να παρουσιάσεις με εικόνες τα νηστίσιμα φαγητά αντί γραπτά. Βέβαια εσύ δουλεύεις με παιδιά ενώ εγώ με ενήλικες, αλλά δεν έχει σημασία: οι εικόνες είναι πάντα προτιμητέες. Αν δεν έχεις αντίρρηση, σε παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου στο elenadimakis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαίρομαι που θα τα λέμε.. τέλειος ο κλόουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ χαίρομαι που θα τα λέμε! Μπήκα στο μπλογκ σου και μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.