backround

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Μερικά ακόμη παιχνίδια που έχω φτιάξει και παίζουμε τις Απόκριες είναι τα παρακάτω:
  • Ένωσε τις μάσκες 
Το παιχνίδι αυτό φτιάχνεται πολύ εύκολα. Καταρχήν φωτοτυπούμε 5 ή και παραπάνω αν θέλουμε αποκριάτικες μάσκες. Να οι δικές μου:






Τις ζωγραφίζουμε, προσέχοντας να είναι έτσι ζωγραφισμένες ώστε όταν τις κόψουμε στην μέση να έχουμε δύο ίδια κομμάτια, όπως οι παρακάτω:



Στη συνέχεια τις πλαστικοποίησα με το γνωστό διάφανο αυτοκόλλητο και τις έκοψα στην μέση:




Τις δίνουμε στα παιδιά ανακατεμένες και τις ενώνουν βρίσκοντας το σωστό ζευγάρι.


7 σχόλια:

  1. Έκανα κάτι παρόμοιο με τις μισές καρδιές του Αγίου Βαλεντίνου και παίξαμε με το ζάρι.Γι αυτό είμαι σίγουρη πως το υλικό σου αυτό ,θα ενθουσίασε και τα πιτσιρίκια σου!!!!!!!!!!!!!!!. Συνέχισε να δημιουργείς Μάρω......!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το είδα Πιτσίνα μου και μου άρεσε πάρα πολύ! Κι εσύ καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. This is such a great and simple activity. I am sharing it as part of my Mardi Gras Fave Five Friday tomorrow, with a photo and a link back.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thank you so much! I'm so glad you liked it! I will check out your activities!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα φύλλα εργασίας σου είναι πολύ χρήσιμα για μια ακόμη φορα! Παρακολουθώ το blog σου και είναι από τα αγαπημένα μου! Μου αρέσουν πολύ οι δραστηριότητές σου! Σε έχω προσθέσει και στο δικό μου blog, αν θέλεις δες το. Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια!
    Αποκριατικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει το blog και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Εννοείται πως θα κοιτάξω το blog σου καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω το ίδιο με πασχαλιάτικα αβγά αλλά με μάσκες δεν το σκέφτηκα ποτέ. Είναι υπέροχες. Θα το κάνω σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.