Συνεχίζουμε την ενασχόλησή μας με τις 5 αισθήσεις με την ακοή. Γνωρίζουμε λοιπόν και την κυρία Ακοή:
Αφού μιλήσουμε με την κυρία Ακοή για το τι μας χρησιμεύουν τα αυτιά μας, σε τι μας χρησιμεύει η ακοή κλπ, παίζουμε με την τόμπολα των αισθήσεων και βρίσκουμε και άλλα πράγματα που ακούμε.
Έπειτα παίζουμε τα εξής παιχνίδια:
Έπειτα τα κουνάμε και έτσι τα παιδιά καταλαβαίνουν την διαφορά των δυνατών και πιο αδύναμων ήχων. Στη συνέχεια προσπαθούμε να βρούμε κι άλλους ήχους πραγμάτων που είναι δυνατοί (ήχος μηχανής ή αυτοκινήτου, κουδούνι, ξυπνητήρι, κεραυνός, καταιγίδα κ.α.) και ήχων πιο αδύναμων ή πραγμάτων που δεν κάνουν καθόλου ήχο (χιόνι, σύννεφα, κουδουνάκια, περπάτημα, κιθάρα κ.α).
Να και οι εικόνες που χρησιμοποίησα:
Αφού μιλήσουμε με την κυρία Ακοή για το τι μας χρησιμεύουν τα αυτιά μας, σε τι μας χρησιμεύει η ακοή κλπ, παίζουμε με την τόμπολα των αισθήσεων και βρίσκουμε και άλλα πράγματα που ακούμε.
Έπειτα παίζουμε τα εξής παιχνίδια:
- Τα παιδιά κλείνουν τα μάτια τους και εμείς παίζουμε ένα μουσικό όργανο και προσπαθούν χρησιμοποιώντας την ακοή τους να καταλάβουν ποιο είναι. Επίσης μπορούμε να βάλουμε και ένα, ένα τα παιδιά να παίζουν τα όργανα και τα υπόλοιπα να μαντεύουν.
- Δείχνουμε στα παιδιά μπουκαλάκια (γυάλινα ή πλαστικά, ό,τι έχουμε) στα οποία έχουμε βάλει μέσα διάφορα αντικείμενα, μερικά που κάνουν θόρυβο όταν τα κουνάμε και μερικά που δεν κάνουν. Εγώ έβαλα σε 4 γυάλινα μπουκαλάκια 2 αντικείμενα που δεν κάνουν θόρυβο, φτερά και πομ πομ και 2 που κάνουν, φουντούκια και μικρές πέτρες.
Έπειτα τα κουνάμε και έτσι τα παιδιά καταλαβαίνουν την διαφορά των δυνατών και πιο αδύναμων ήχων. Στη συνέχεια προσπαθούμε να βρούμε κι άλλους ήχους πραγμάτων που είναι δυνατοί (ήχος μηχανής ή αυτοκινήτου, κουδούνι, ξυπνητήρι, κεραυνός, καταιγίδα κ.α.) και ήχων πιο αδύναμων ή πραγμάτων που δεν κάνουν καθόλου ήχο (χιόνι, σύννεφα, κουδουνάκια, περπάτημα, κιθάρα κ.α).
- Στη συνέχεια για να καταλάβουμε ακόμη καλύτερα την διαφορά ακούμε ένα τραγούδι και ανοιγοκλείνουμε την ένταση της φωνής. Τα παιδιά στέκονται όρθια όταν η φωνή είναι δυνατά και αρχίζουν να χαμηλώνουν όσο κατεβαίνει και η φωνή, μέχρι που κάθονται κάτω όταν ίσα ίσα που ακούγεται η φωνή.
- Ένα ακόμη παιχνίδι που μπορούμε να παίξουμε είναι "Οι ήχοι των ζώων". Βάζουμε διάφορους ήχους ζώων να παίζουν και τα παιδιά μαντεύουν τι ζώο είναι.
Να και οι εικόνες που χρησιμοποίησα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.