backround

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Κατασκευή τζάκι

Ένα πολύ όμορφο κολλάζ που μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά είτε σαν εργασία για τον χειμλωνα και το κρύο είτε σαν μέρος του θέματος για τα μέσα θέρμανσης.



Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια εικόνα από τζάκι, όπως η παρακάτω.


Τα παιδιά το ζωγραφίζουν με μαρκαδόρους και εκεί που είναι η φωτιά κάνουν δαχτυλοτυπώματα από κίτρινο και πορτοκαλί χρώμα.
Στην συνέχεια κολλάνε ξυλαράκια που μαζέψαμε από την αυλή και τα σπάσαμε σε μικρότερα κομμάτια και έτοιμο τα τζάκι μας!


21 σχόλια:

  1. Μάρω μου καλή χρονιά σου εύχομαι!
    Πολύ όμορφη η ιδέα και θα την κάνουμε σήμερα κιόλας.
    Ξυλάκια έχουμε, δαχτυλομπογιές έχουμε και θα ζωγραφίσουμε το πιο ζεστό τζάκι που υπάρχει.
    Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Θεανώ! Πολύ χαίρομαι που σου αρέσει, να την κάνετε θα διασκεδάσετε πολύ! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Τί όμορφο!!!!!!Θα το φτιάξουμε οπωσδήποτε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΡΩ ΜΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΚΡΙΒΟ, ΤΖΑΚΙΑ ΤΑ ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΛΟΓΩ ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗΣ, ΟΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΌΤΑΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΝΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ! ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ! ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι! Τα φιλιά μου Μαρία μου!

      Διαγραφή
  4. Τέλειο το τζακάκι !!!!!! Μπράβο Μάρω με τα ωραία σου.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάρω εδώ ταιριάζει το παρακάτω :
    κάνει κρύο παγωνιά θέλω τζάκι και φωτιά
    το ανέβασες την κατάλληλη στιγμή..καλή σου συνέχεια
    ΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα μπράβο Λία μου, μια χαρά το ταίριαξες!! Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  6. Μάρω μου σου στέλνω ένα βραβειάκι και εγώ με πολύ αγάπη!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.